ИНФОРМАЦИЯ

 


Често задавани въпроси


1.  Как да поръчам?
   - Как да променя съдържанието на количката?
2.  Как да разбера дали е получена поръчката ми и кога ще бъде направена доставката?
3.  Забравих паролата си. Как да вляза отново със стария си акаунт?
4.  Как ще платя?
5.  Връщане и замяна на закупени стоки.
6.  Какво представляват ТЕСТЕРИТЕ?

 

1. Как да поръчам?

За да поръчате даден парфюм кликнете върху бутона "Поръчай". Той ще добави парфюма във Вашата пазарска количка. Веднага след това можете да финализирате поръчката си в 2 бързи стъпки, или да продължите с пазаруванто, като добавите и други парфюми в пазарската си количка.

Можете да направите Вашата поръчка и на телефон: 0898 577 173    /понеделник-петък / 10.00-17.00 ч.

 

    Как да променя съдържанието на количката?

 -   За да премахнете продукт от количката кликнете върху Х пред снимката на продукта.
 -   Ако желаете да закупите 2 или повече броя от един продукт променете количеството на желания от Вас брой в полето "Количество" и натиснете бутон "Обнови".
 -   Чрез бутон "Добави още парфюми" се връщате отново в магазина и можете да продължите да разглеждате и да добавяте към поръчката си други продукти.

 

2. Как да разбера дали е получена поръчката ми и кога ще бъде направена
    доставката?

Когато оформите поръчката и я потвърдите с натискане на бутон "Изпрати поръчката", на e-mail адреса, който сте посочили при Вашата регистрация ще бъде изпратено писмо, което вклчва нейното съдържание. Това писмо е потвърждение, че сте изпратили успешно поръчката си.
След получаване на поръчката Ви, ние ще се свържем с Вас на посочения телефон за уточняване на деня на доставката и други подробности. Моля, имайте предвид, че изпълнението на дадена поръчка може да отнеме от 1 до 3 работни дни според зоните на покритие на куриерската фирма, както и в зависимост от някои други фактори. Повече за цените за доставка може да прочетете в раздел "Доставка".

 

3. Забравих паролата си. Как да вляза отново със стария си акаунт?

Изберете "Вход" от менюто горе в дясно на сайта. Отваря се стрраницата за идентификация. Тук трябва да кликнете върху връзката "Забравена парола". Тя ще ви отведе на страница, в която трябва само да въведете своят e-mail адрес и да кликнете върху бутона "Продължи". Така ще Ви бъде изпратена нова парола, с която да влезете в своя акаунт. Веднага след това можете да я промените като въведете нова, избрана от Вас парола.

 

4. Как ще платя?

Продуктите се заплащат при доставянето им на посочения адрес. Заплаща се на куриера. Не плащате нищо допълнително, всички разходи по доставката са отбелязани в цената на поръчката. Парфюми-БГ поема разходите по инкасо и застраховка на стоките.

 

5. Връщане и замяна на закупени стоки

Клиентът има право на рекламация при:
1. констатирани липси или неточности;
2. дефекти на стоката;
3. несъответствие с обявената търговска марка.
Рекламацията се предявява до пет работни дни след закупуването на стоката.
Стоката може да бъде върната ако не е ползвана, разпечатана и с нарушен търговски вид!

 

6. Какво е това ТЕСТЕР?

Тестерите са оригинални парфюми, идентични с останалите, но със следните разлики:
1. Не са в оригиналната си, а в транспортна(картонена) опаковка.
2. Някои от тестерите са без капачки.
В този вид те са опаковани от производителите.
Нови са - неупотребявани!
Аромата и трайността на тестера са еднакви с тези на съответния парфюм.



Всички продукти са оригинални, нови /неупотребявани/ и запечатани от производителя!